Kampania PR JOJO Mashmallows

Celem projektu było wsparcie PR dla marki JOJO. Pianki JOJO Marshmallow zmieniły swój wizerunek, a wraz ze zmianą opakowań pojawiły się nowe propozycje ich konsumpcji. Opakowania pianek oraz animowany bohater Jo Marshall stały się bardziej nowoczesne. Pianki przestały być łakociem tylko dla maluchów, lecz są przeznaczone dla starszych dzieci i młodzieży.

Nowy przekaz, który pojawił się na opakowaniach  - „JOJO Kreatywni”, inspiruje do ciekawych, twórczych zastosowań pianek JOJO Marshmallow, proponując przepisy na pianko-kanapkę
lub piankowy deser.
Naszym zdaniem było przygotowanie strategii PR wspierającej relaunch pianek i edukującej mamy.
Zrealizowaliśmy zaskakującą i kreatywną wysyłkę presspacków dla dziennikarzy, prowadziliśmy działania media relations, działania edukujące mamy, kreatywne konkursy dla mam z dziećmi
i młodzieży.